Jag önskar det var över. Och magbild.


Okej att en katt löper men kan de inte göra det lite i smyg sådär?
Selma har ju börjat med att trycka upp sin kattröv överallt. Spelar ingen roll om det är mot ett skåp eller emot toaletten, hon vill gärna fullborda löpet liksom.
Men det vill inte jag så, jag är glad att jag bokat tid för sterilisering.

Seriöst, vad har min blogg börjat handla om.
Först mitt barn Emilia och hennes syskon som sprattlar runt i magen.
Sen jobbet och allt i kring det, tankar och känslor om livet osv.
Och sen att min katt löper och tankar och funderingar runt sterilisering.
Haha men gud, får typ skärpa mig nu!
En sak jag tänkte göra iaf är att säga till grannen att det är katten som låter så att hon inte börjar undra vem det är som skriker hela tiden.
Pinsamt "aah alltså, min katt löper, så du vet!". Tur att damen under verkar ha någorlunda humor iaf.
Nog om kattlöp.

Dagen på jobbet gick bara bra men jag har börjat känna mig så otroligt tung. Orkar knappt sätta mig ned på golvet för jag vet att jag inte orkar ta mig upp. Sitta på knä funkar i 3sekunder men sen måste jag upp igen pga typ blodstopp.
Jisses, kände jag mig såhär med Emilia också?
Jag och Bönan är en vandrande boll just nu men alla tycker att vi ser så friska och fräscha ut så - vi får väl fortsätta i denna takten?

Nu - sukta efter kakor och avleda den skrikande katten.
Tjing.

Varsegoda, Bönis hem 20+4.


Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hej

känner igen mig. Jag känner mig klumpig som en elefant nuförtiden. Precis gått in i v23 idag och undrar hur man kommer att se ut i slutet av graviditeten. Har redan en rejäl kula på magen. Vissa tror att jag ska föda vilken dag som helst. Men så fel dom har.



ha en bra kväll



kram stina

2010-01-26 @ 20:56:55
Postat av: Therese

Åååååh! Jättefin mage! :)

2010-01-28 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0