Man hoppas väl.

Så, då var man uppe, helt utvilad!
Hade en mycket trevlig kväll igår och den slutade tidigt som jag trodde.
Somnade typ 1 haha, helt slut.


Emilia fick iaf sina ljus tända igår också så, hoppas de lyser fortfarande!


2010 - Ett nytt år med nya möjligheter, Eller?
Jag hoppas iaf att vårat år blir bättre.
Utan en massa dödsfall, missfall, alla typer av ...fall som finns.
Att SB tar sitt ansvar.
Att vi får ett levande syskon till Emilia.
Att jag kommer vara lika schnygg och bäst som alla år tidigare.
Att jag slipper ångest och allt som tillhör.


Hmm dessutom. Idag om exakt 5månader är det första Juni då Bönan är beräknad.
Kan ni tänka er att jag kanske är tvåbarnsmamma innan dess?
Sjukt men underbart!

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

vi håller tummarna för att allt går bra :) och hoppas att ni också får ett bra år med massor av positiva händelser :) kramkram

2010-01-01 @ 13:56:20
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

Bjucka på lite pics då =)!

2010-01-01 @ 17:45:39
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0