Måndag kväll - jag ska sova!

J kom hem med sin pappa tidigare men de var bara här en snabbis, J fick skjuts till jobbet nästan direkt igen.
Selmisen går runt och gormar om vartannat och jag har faktiskt bokat tid för sterilisering.
Lilla katten, jag har typ redan ångest för att hon kommer ha ont.
Jag bettar på att jag kommer gråta när vi lämnar henne.
Hon ska väl sitta i en liten bur och undra varför jag lämnat henne, hon kommer gråta en liten skvätt och sen när det är dags att åka hem lär hon vara så snurrig att hon inte förstår vilka vi är.
Tur att detta sker på en lördag så att jag kan vara hemma med henne dagen efter.
Pluttkissen <3.


Jag är faktiskt jätte trött så jag ska ta och lägga mig.
Älsk sa att han började må lite dåligt och jag hoppas inte att han blivit smittad av mig?
Konstigt bara eftersom att alla som har blivit sjuka har verkligen blivit AKUT sjuka samma dag, hans kommer 3dagar efter.
Aja, hoppas inte han blir jätte sjuk iaf.

Ska bädda ner mig i sängen nu och läsa igenom lite reklam.
Är faktiskt en av dem som uppskattar en del reklam - iaf sånt med massa roliga saker i!
Good night.

Kommentarer
Postat av: D

Sov gott :)

2010-01-25 @ 21:22:51
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahahahahaha!! Jag brukar oxå läsa reklamen innan jag lägger mig!! :P

2010-01-25 @ 22:29:49
Postat av: Sarah

Hihi vartenda gång du skriver om din kise så tror jag att du skriver slemisen. Inte fören nu såg jag att det står selmisen. Hihi. Usch jag tyckte så synd om mina katter när jag steriliserat dem. De bara låg på en filt helt utslagna.

2010-01-26 @ 00:16:34
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Kommer du ihåg hur KF reagerade? Han gick på "snedden" nå´n dag men blev därefter lika puckad som vanligt;-) Vi fixar över buren vid tillfälle.

2010-01-26 @ 08:24:09
Postat av: Anna-Maria

En dag kommer ni att känna den lyckan oxå..

Jag vet att man inte tro det och jag har känt denna vecka, "är detta sant? är detta verklgen mitt barn"

Det är verkligen sååå overkligt att ha en liten knodd här hemma..



Hoppas du mår bättre och att du fick en lång och härlig nattssömn..



Många kramar

2010-01-26 @ 09:11:43
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0