Nämen, var det verkligen jag?

Mitt i natten vaknar jag av att J fläktar mitt täcke och säger något om att det luktar.
"Vadå, Fes jag??!"
Tydligen, värsta gasbomben haha.


Sovit gott i natt iaf förutom att jag blivit väckt ett antal ggr av en J som inte visste vad han skulle hitta på (tror jag).
Selma har varit helt ok nu på morgonen iaf vilket känns bra. Inte lika mycket skrik och putning.
Kanske börjar det gå över?

Annars då.
Jobba 12-16 idag men ska stanna kvar lite för chefen ska komma vid 16:15 och skriva papper med mig.
Sen ska jag väl bara hem och sova då jag börjar 8 imorgon. Möte efter jobbet också så, slutar 12 och får då åka hem till mamma och fisa lite i soffan för att sen åka tillbaka .....


Nu - sminka ögonen lite.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0