Ohnooo, sår i örat?

Som ni alla kanske redan vet så sover jag med öronproppar varje natt för att inte bli väckt av minsta lilla ljud.
Vaknar jag blir jag djävulen själv och det orkar varken jag eller J med.
Men inatt vaknade jag inte av ett ljud utan av en Selma som hoppade på mig?
Hon hade hittat sin pingisboll som hon hade fått upp i sängen på något sätt, kanske var det J som låg bakom det?
Kul att väcka Lina genom att hoppa på henne, det var nog S tanke.
Till saken hör att jag har typ fått ett sår i mitt öra.
Normalt eller? Kanske man kan smörja lite i örat? Äh, vad vet jag!

Dagen har gått mycket bra. Gillar att jobba eftermiddag för då får jag verkligen tid att både pyssla undan saker, umgås med barnen och träffa en del föräldrar.
Ett stort plus är ju att jag och M funkar så bra ihop, är otroligt skönt när vi är där båda två.
Jag är lite mer praktiskt lagd än damen men hon tar barnen och jag tar det som måste göras, eller så gör vi bara det vi gör liksom.
Imorgon ska jag iaf komma 11:30 tänkte jag så att jag hinner äta lite lunch innan jag börjar och prata schema med den jag delar 100% tjänsten med.
Iof är schemat redan klart men hon vill skriva ner vilka dagar jag ska till bm osv.

Ni vet att det är 20+0 imorgon va?
Eller, hur ska ni kunna veta det när ingen har samma koll som jag.
Halva tiden har gått liksom.
Sjukt.
Bönis gillar inte när jag sitter ner med mina mammajeans, då blir det protestaktion i form av gniiiiiiiiid!

Aja, nu blir det lite varmt te, sminka av mig och mysa ner mig i soffan.
Måste tvätta håret och duscha .... kanske kan ta det i morgon bitti?
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

Taack, ja de e coolt att hon är hans systerdotter och han är hennes morbror... haha



oooh andra halvlek imorrn alltså, hur känns det?

2010-01-21 @ 20:26:23
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

håller alla tummar och tår!

2010-01-21 @ 22:19:49
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0