Söndag.

Söndag idag och min sjukskrivning går ut.
Blir till att ringa BM imorgon och försöka få en ny tid för att jobba 100% går inte nu, varken för huvudet eller för höfterna.
Ska även ringa sjukgymnasten i morgon - får verkligen inte glömma det!
Imorgon ska vi även hem till S och fika. Hon fyller 22stora år och det ska firas med fika.
Paket får hon vänta med till fattiglappen har fått lite pengar :)

Idag då, vad händer idag?
Hmm, jo vi ska hem till mamma och äta middag vilket ska bli gott.
Synd att vagnen är i en svart säck högre upp i förrådet. Jag skulle vilja bara se den en snabbis. Inte på nära håll men, bara se den.

Jag längtar verkligen efter Bönan alltså, känner det enormt.
Vill att den ska vara här NU men, 19v till det orkar jag väl vänta?
Inte mycket till val dock.


Aja, nu ska jag läsa bok och mysa ner mig i soffan.
Frullen är redan intagen.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0