Storstädning och tårar.

Ja det går att kombinera faktiskt, otroligt nog.

Har verkligen storstädat idag alltså, tvättat typ hela badrummet med klorin och fixat avloppet under badkaret osv.
Damsugit, torkat golvet, dammat, plockat undan.
Kommer fortsätta imorgon också eftersom att jag nog inte göra allt idag.
Sovrummet klart.

Satte mig här en stund och blev påminnd om en hel del saker.
Tittade igenom kategorin "Emilia" och såg bilder och text.
Mycket jag har skrivit stämmer verkligen in och en sak känner jag tydligt när jag läser det jag skrivit.
Jag känner hur otroligt mycket jag älskar våran Emilia.
Undrar hur det kommer kännas för ett levande barn då, jag kan bara ana!

När jag ser bilder från Emilias grav så kommer jag ihåg exakt hur det doftade den dagen.
Så ren luft.

Längre än så i bloggen läser jag knappt. Ska jag göra något så tittar jag bara genom inläggen lite snabbt, tittar på bilderna men, inge mer.
Det orkar jag inte.


Men iaf, nu ska jag fortsätta att städa.
Äta lite soppa ska jag också göra. Minestrone kanske?
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0