Tjoho.

Jag ska inte skrämma slag på er, jag är här med oooorkade bara inte skriva igår.
Jobbade 8-12 och åkte sen hem till mamma och fikade lite.
Vi åkte sen tillsammans till Emilia och fick seriöst gräva fram hennes grav.
Så mycket snö!
Tände ljusen och borstade av hennes saker så, nu var det fint!

Hem till oss för att väcka J och sen åka och storhandla.
Mat, mat, mat i mängder.
5kassar blev det men 300kr billigare än vad det brukar bli. Hmm, var väl bra iof.
Köpte faktiskt rosa och vita tulpaner som står här i vardagsrummet nu.
De är bara för fina.
Kanske ska ha nya blommor hela tiden? De sprider ju trottsallt lite ljus och glädje.

Hem igen efter handlingen, äta god middag och titta på "Låt den rätte komma in". Den var mycket bra faktiskt. Jag blundade en gång dock haha. Pinsamt.

Annars då.
Jo jag har gått upp 2kg, är enormt sugen på socker, Bönis rör på sig mer uppe på magen nu och inte bara nedåt.
Mitt hår känns tråkigt platt (?) och jag har blivit rödare i ansiktet.
Inte fint alltså.
Håret överallt växer rätt sakta, jag höll på att få kramp i vaderna i natt men styrde benen rätt igen så slapp det.
Brösten hänger, magen kliar men jag mår super bra ändå!


Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0