VAD KALLT!!!

Sov vidare efter att J gått till jobbet.
Kl 11 ringer S och väcker mig för vi ska ju ses, rätt bra för jag vill inte sova för länge heller.
Diska och äta frukost, ska snart klä på mig långkallsonger (?) som jag aldrig använder och ja en massa annat.
Är faktiskt -16grader här, det är sjukt kallt!

Ska gå förbi Emilia och tända ljuset innan jag går vidare upp till Sarah för att få i mig lite lunch.
Efter lunchen ska vi promenera lite vilket kan vara skönt.

Och vet ni vad jag köpte igår HAHA, broddar.
Jag är så jädra rädd för att halka nu när det är snorhalt. Har redan ont i höfterna och vill inte bli liggandes någonstans. Ne pensionärsvarning på mig men, säkerheten först!

Såg någon Paradise Hotel igår?
Goooosh alltså vilken brud. Jag tappade hakan istortsett hela programmet.
Dalin - ska ut, uuusch!

Aja, nu måste jag gå. Funderar på att värma choklad i min termosmugg och ta med?
Blir ju lätt kallt om ansikte och mun när man går så, kan va gott att dricka varmt.
Får se, kanske inte orkar bära.


Tjing.


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

här är det också skiitkallt :/ men nu har snön iaf kommit tillbaka så lite mysigt är det iaf :) men man får ju ha dubbelt av allt för att inte frysa häcken av sig :P

bättre att ta de säkra före de osäkra (; hoppas ni fått en trevlig jul och nyår. kramkram

2010-01-05 @ 17:26:22
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Therese

-16 bara?

Hos mig är det i skrivande stund -27!!!! :S

-21 imorse när jag klev upp...

Men så bor man juh i norrland, lr hur va det? hehe... :P

2010-01-05 @ 21:45:26
Postat av: sandra

Hej Lina!



tänkte bara titta in och tacka för att du tände ljus för vår lilla ängel Eira <3

2010-01-05 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0