Dagarna går.

Ja, ännu en ny dag som snart lider mot sitt slut.
Vi har varit i centrum och köpt frimärken, nya strumpor till Vincent och en varsin glass.
Köpte jätte fina strumpor på NameIt. Blå, ljusblå, randiga.
Gillar den affären. De har bra priser, fina kläder och trevlig personal!

Ska ner till tvättstugan kl 16.
Jo, vi har en maskin här uppe men det är faktiskt skönt att komma ner dit och tvätta.
10min paus från livet.
Inte för att jag inte gillar mitt liv men varje minut av ensamhet ger en möjlighet att tänka och reflektera lite över situationen.
Det är inte mycket som ska tvättas men ganska skönt att få det gjort.

Skulle behöva tvätta lakanen för de är fulla med mjölkfläckar och bajs?
Haha, lite bebisbajs skadar inte och nej, fräschheten på mig är typ 0,5 just nu.
Skit samma, jag trivs! :)

Okej, nu ska jag mysa lite med Vincent innan jag ska börja sortera kläder.
Gud, måste köpa massa nya bodys till han.
50 kan vi glömma.
56 kan vi glömma pga hans mage :)
62 sitter bra i magen men inte på längden.
Äh, det ordnar sig.

Ha en fortsatt bra em.
<3



Kommentarer
Postat av: Den dar Elin och Familj

Knorris =)

2010-07-19 @ 22:54:51
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0