Lilla tröttisen.

Tittade först på min favoritgubbe Ernst på 4an, njöt av ½kopp kaffe och mös med Vincent.
Han har varit rätt "klibbig" idag pga vädret så jag fyllde hans balja med vatten.
Direkt när han märker att han ska bada så blir han så himla glad.
Ner i badet och oj vad skönt!
Skrattar och skrattar och njuter av det ljumna vattnet.
Så mysigt.
Tog upp han ur badet, smorde in han, gjorde rent de små öronen och sen på med pyjamas.
J ringde och vi pratade väl i ca 5min.
Under de 5minutrarna hinner Vincent somna, som en stock också.
Han som inte brukar somna fören 22-22:30.
Älsklings fisen.

Jag då.
Ska titta klart på "Sveriges fulaste hem" och sen ska jag ta en dusch.
Ser fram emot att lägga mig i sängen, sval och inte svettig för en gångsskull.
Lite kvällsfika ska väl också gå ner?
Åt ju bara sallad till middag så jag är ganska hungrig.
Skulle vara hungrig även fast jag hade ätit värsta middagen men äh, jag får äta. Jag ammar!

Okej mina vänner.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan så, tack för ytterligare en dag.
Imorgon är en annan och den ser vi fram emot.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0