Molnigt - yeees!

Jannice: Tack för tipset.
Ska verkligen försöka men jag är en kalv och får ont i huvudet utan kaffe.
Men vad gör man inte för sitt barn!? :)


Gårdagen var super mysig.
Började med att vi tog en långpromenad till Maltesholmsbadet, vidare till Kanaanbadet och sen hem.
Stannade på det stora fältet som finns här, la svettiga Vincent på en filt och bytte blöja.
Han fick ligga lite på mage för han var så svettig och hör och häpna, vad gör han?
Jo, han vänder sig till rygg! :)
Super duktig kille alltså.

Gick hem och plockade undan lite hemma för pappa och G skulle komma.
Innan de kom hann jag och V med en liten nap också.
Lovely.
Till middag åt vi iaf kyckling och pärlcouscous. Skit gott!
Massa sallad till och jordgubb/rabarberpaj till efterrätt.
Mätta och belåtna sa vi hej då runt 21:00.
Tack för igår!

Och så till dagen då.

Vi ska till mvc senare för jag ska på efterkontroll.
Fy bubblan för gynundersökningar men jag får väl bita i det sura äpplet.
Tur att jag är relativt utvilad iaf.
Vincent sov bra i natt och vaknade kl 8. La han brevid mig i sängen då och vi somnade om till halv 10.
Frukosten är intagen också och V ligger i babysittern och snackar lite.
Han fick en present igår av min farbror och "faster", hans fru alltså.
En glassstrut i tyg med en skallra i. Skit cool faktiskt. Och han gillar den! :)

Jäjä, några kort från igår och sen ska jag hitta på något.
Det är otroligt skönt att det är molnigt idag. Okej, jag vill få sol på näsan men det blir sjukt svettigt.
Det räcker med att man är svettig för att man ammar liksom.
Orkar inte gå runt och att svetten rinner.
Äh, får njuta av denna dagen iaf haha.

Ha en super dag <3






Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag kan förstå ditt problem med kaffe.Jag var likadan med coca-cola. Men jag lärde mig efter mitt första barn vad jag behövde att undvika så mycket som möjligt. Sen är det ju koffeinet som gör att bebisar kan vara vakna längre. Det blir som en liten "kick" för dom. Ha det bäst

2010-07-05 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0