Morgon!

Natten har varit super.
Vincent åt 21:00 för att sen sova till (bli väckt) 02:30 och sen 06:40.
Varför jag väckte han är för att min högra behållare var stor som ett hus och gjorde så jävla ont.
Hela amningsilägget var dyngsurt och bh´n började sakta men säkert att bli blöt.
Pumpade en kortis och vips var hela flaskan fylld med 190ml.
Jag måste pumpa när det blir så, Vincent får inget tag och det bara sprutar.
Nu är det så igen.
Det gör ont.
Att ha massa mat är väl bra för Vincent skull men när behållarna fylls på till max så är det inte skönt.
Suck.

Idag då.
Vincents farbror kommer på besök för första gången.
Första gången hit och första gången han träffar Vincent.
Trevlans.
Ska försöka få undan lite här hemma.
Inte för att det är stökigt men ni alla vet ju vad jag lider av.

Vi hörs lite senare iaf.
Ska äta frukost, fixa lite och hinna ta en dusch innan kl 11 haha.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Vi är fortfarande inte helt hundra.. men nästan ;)

2010-07-18 @ 22:34:07
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0