Oj då!

Gud vad man tappar läsare bara för att man inte skriver 8ggr per dag längre.
Tråkmånsar.
Även fast jag bara skriver en gång kanske innehållet är lika kul som tidigare?
B L Ä PÅ ER!


Jeho vad det regnar.
Funderar på att gå till konsum. Bara det inte åskar för då går jag ingenstans.

Vi vaknade 03:20 för första maten sen 21:00.
Helvete vad det blixtrade!
Såg ut som om ngn tittade på tv utanför mitt fönster och ja, jag stängde av mobilen tom vilket aldrig händer!
Sov vidare till 7 och sen fick Vincent komma upp och sova hos mig.
Upp gick vi runt halv 10 och nu sitter jag här.

Vi har inte gjort så mycket idag, mest myst och tittat på tv.
Bytt en glödlampa har jag gjort också. Vuxenpoäng!


Nu vaknar den lilla prinsen så, ska ta han.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

jag läser iallafall, när man får en stund över. nu surfar ellen med mig. kram på er

2010-07-29 @ 15:53:32
Postat av: Anonym

Nu sa du ju blä till dem som fortfarande läser

2010-07-29 @ 18:59:38
Postat av: Anonym

Nej nu var det jag som va dum och missuppfattade såg jag. Sorry! Jag läser fortfarande men kanske det vackra vädret gjort att det blir mer sällan.

2010-07-29 @ 19:02:15
Postat av: annkatrin

Jag läser fortfarande, följer med bloglovin =)

2010-07-29 @ 19:33:55
URL: http://annkatrin-mindagbok.blogspot.com
Postat av: mamma

Det är sommar och kanske sol - hoppas fler är ute är hänger över datorn - men sluta inte skriv, dina tankar och idéer förgyller livet



Kram

2010-07-29 @ 21:22:06
Postat av: mamma

oj menar förstås - än hänger över datorn -

2010-07-29 @ 21:23:11
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Jag läser iaf :D haha

2010-07-29 @ 22:36:39
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Anna & Melody

Ja men jag läser, även om det kanske inte är dagligen... Jag känner verkligen att jag inte hinner med längre. Det är fullt upp med barn, vänner, familj, jobb och somriga ting så det blir inte mycket ti vid datorn längre. Men antar att det är lika för dig och därför du inte skriver lika mycket som förut :)



Här tar det också lite tid att få Melly "intresserad" av maten - man kan få trilskas en stund innan hon äter! Och hon är ofta intresserad av saker runt omkring och tappar koncentrationen medan hon äter och börjar titta på något annat haha

Men det märks att något annat är på g också... Kanske kommer inte tänderna än på några månader (hoppas jag) men jag tror att det har börjat klia i alla fall...

Är allt bra med er annars då?

Kram kram

2010-07-30 @ 14:35:19
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Jag Läser varje dag :) Så söt han är lilla Vincent. Helt otroliga ögon!

2010-08-01 @ 01:07:45
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0