Rätt trött.

Min rygg värker alltså.
Gör nästan mer ont för varje dag som går.
Jag blir helt matt.


Natten har varit bra.
Han sover som en stock på natten och vaknar 2gånger.
Jag sover som jag aldrig gjort förr.
Sover självklart utan öronproppar även fast J sitter vid datan och spelar.
Kunde iof inte bry mig mindre nu utan, jag behöver sömnen.

Idag då.
Jag ska försöka mig på att ta en promenad.
Tänkte gå ganska snart då det fortfarande är svalt ute.
Sen i eftermiddag kommer ju pappa och G hit. Kanske min broder också.
De köper med sig något gott och så lagar vi middag tillsammans.
Hoppas Vincents mage är okej då, inte roligt annars.


Ska väl äta frukost nu för jag är hungrig.
Jo btw: Köpte en nappflaska på apoteket igår.
Var någon typ av ventil i botten som skulle göra att barnet inte får i sig luft.
Kanske funkar. Hoppas.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

hejsan



inte kul att Vincent har ont i magen ju. jag har en nappflaska som heter mam, kansde den du köpt. visserligen så äter Ellen bara av den ca 1 gång om dagen så mina tuttar få vila lite, men hon har inte fått magknip ännu iallafall. den här värmen är jobbig för Ellen och för mig också för den delen. Hon var så ledsen och gnällig igårkväll. Usch det e så hemsk när dom e ledsna så jag förstår att det är jobbigt när v har ont i magen. Jag börjar lipa själv nästan när E är så ledsen. Magnus försåt inte det men det gör jag knapp heller. Får skylla på hormonerna.



Kram på er

2010-07-04 @ 10:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0