Tjena mittbena.

Jag och Vincent har varit i centrum.
Köpte en body utan armar till han och en glass till mig.

Han ligger just nu på en filt och tittar lite på "lekbågen".
Denna gosse är på så himla bra humör just nu att det är otroligt.
Jag badade han igår btw för han var ganska varm.
Han skrattar och skrattar när han får vatten på sig och vatten på huvudet - inga problem.
Sen smörjer jag in honom och det tycket han också är lika roligt.
Önskar att man själv kunde ha hans glada humör och inte vara bekymrad över någonting! =)


Idag då.
Vi ska fixa lite här hemma, Vincent ska få bada och jag ska nog ta mig en dusch.
Skriva lista på vad som ska med till skärgården ska jag också göra.
Jag är lite utav en listmänniska.
Jag älskar att skriva listor.
Bocka av, stryka, se vad som skall och behövs göras.
Listor - jag gillar det helt enkelt haha.


Ne nu ska jag fixa lite i köket.
Diskat har jag redan gjort. Det gjorde jag klockan 7 när jag åt frukost.
Sen la jag mig och sov igen.
Störd.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får komma hit o städa lite om du vill (:

2010-07-16 @ 20:33:44
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Hehe jag är också lite av en listmänniska :P Hoppas ni får en underbar dag :D

2010-07-17 @ 11:44:53
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha...ja magen är ju borta (eller mja, det mesta av den i alla fall). Och tur är väl det. Usch vad jag tycker synd om alla som är höggravida i den här värmen uscha

Är allt bra med er då?

2010-07-17 @ 13:05:40
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0