Detta har vi gjort idag.

Jag och Vincent har tagit en 2timmars promenad idag.
Vi gick till Emilia och lämnade 3stora gula rosor som vi hade köpt.
För första gången på länge blev jag lite ledsen när jag stod där.
Kikade extra på Vincent och ja, jag vet att, hade Emilia inte dött så hade inte Vincent funnits.
Det är ju svårt att se något negativt i det men det är samtidigt svårt att försöka tänka positivt om att ens första barn dog.
Hur som haver.
Jag älskar mina barn högre än alla berg och djupare än alla hav!

Efter att vi varit hos Emilia så gick vi till centrum där vi sprang på Sarah, hennes sambo och Wilmer.
Gud vad roligt att se dem alltså!
Wilmer är två veckor yngre än Vincent och gud så söt.
Han var verkligen liten!
Det roligaste är att han vägde som Vincent gjorde när han hade gått ner efter förlossningen men, var V så liten?
Tror W är smalare än vad lillfisen var.

Fortsatte till torget där jag köpte frukt.
Första gången jag köpt frukt på ett torg.
Poäng till mig!

Efter den långa vandringen gick vi hem och satte oss i soffan.
Vincent vaknade efter kanske 45min så han sov ca 3timmar och jag, jag har sovit/ vilat max 1timme sen halv 7 i morse.
Hoppas det blir annorlunda i morgon!

Imorgon står detta på agendan: Vi ska till mamma/ mormor M för att sova över.
Grilla ska vi också göra och ta en lång promenad.
Sitta ute på baksidan och förhoppningsvis njuta av solen.
Njuta av en mini semester i radhuset.
Lovely!

Föresten haha.
Jag skulle blanda lite Fun Light till mig för ett tag sen.
Häller upp vatten i glaset och öppnar skåpsdörren där drickan står.
Tar ut det jag tror är saften men precis innan jag häller det i glaset ser jag att det är: raps olja!
HAHA snacka om att hjärnan är trött ibland.


Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0