Efter bvc.

Vår lillfis var så duktig på bvc.
Han har gått upp 370g på en vecka och väger nu mer än vad han gjorde när han föddes.
Även den lilla kroppen ha vuxit 3,
5cm så, vår lilla börjar bli större!

Skönt att komma ut idag igen faktiskt.
Tänk vad lite luft kan göra.

J är iväg med en kompis och jag ska försöka dammsuga sovrummet?
Vet inte om det är det ultimata för min kropp just nu men ETT rum kan väl inte skada?
Dessutom vill jag inte ha dammråttor i munnen när jag sover så.
Dammsuga - det gör jag!
Hoppas Vincent sover lite till bara.

Jo. Ni kanske får vänta på en förlossningsberättelse ett tag för ärligt talat så gick de där 5 timmarna alldeles för fort för att jag ska hinna med haha.
5timmar förlossning, 11min krystvärkar.
Jag svor som bara den och ville absolut inte bajsa på mig.
Det är väl det JAG kan säga men sen kan ju sambon lägga till ett och annat.

Nu - fixa lite.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

va skönt att bvc gick bra och att den lille växer fint :D hahaha va roligt!! Theo vägde 3430 gram ocg var 49 cm lång ;) och jag älskade namnet vincent med inte sambon, så theo vart det! Skönt med en snabb förlossning och att all oro med graviditeten är över för dig! Min tog 11½ timme med 1 tim 20 min krystande =/ kram från oss

2010-06-07 @ 18:14:56
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

AAAH HAN ÄR SÅÅÅ SÖT! Ser ut som om han är blond?! :) förstår att ni är stolta föräldrar till en sån liten skatt <3

2010-06-07 @ 18:26:12
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: tilda

Hehe skönt att allt gick bra iaf :)

kramkraam

2010-06-07 @ 18:45:35
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0