God morgon!

Idag är det första gången vi ska gå till bvc.
Spännande att se vad LillFisen väger nu då!

Natten har för övrigt gått super.
Jag gick och la mig vid halv tio och sen fick han mat vid 1, 4, 6 och 8.. ungefär så.
Han äter i 15min sen däckar han och ja, han är kolugn vår lilla stjärna.

Vet att jag kunde passat på att sova vidare nu med men jag vill få i mig min gröt.
Ringa Vägverket ska jag också göra.

Hmm. Jag vägde mig igår och jehoo, 6kg ner.
Inte så himla mycket att hurra för men det är iaf närmre min målvikt.
Hellst skulle jag ju vilja väga så som jag vägde innan graviditeten med Emilia men, orkar jag gå ner 20kg?
Det vet jag inte.

Nu ska jag ringa och gnälla till Vägverket.
Vi har ett övergångsställe här på vår gata men bara EN skylt och den är gömt bakom en buske.
Idioti.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hoppas allt går fint på BVC! :)



Och skönt att nätterna funkar fint. För oss har det också blivit jättebra på sistone, visst vill Elliot äta och då och då men det går jättesmidigt och jag minns det knappt om mornarna ;)

kramar



2010-06-07 @ 10:43:44
URL: http://trasslet.se
Postat av: Malin - Mamma till Lily

jag vill ju veta vad han vägde och hur lång han var då han föddes ?:)



Har satt lösen på bloggen..

användarnamn: Lily

Lösen: m1n2b3

2010-06-07 @ 12:35:30
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

Hej på er!



Jo amma byta blöja mysa och snygga upp här hemma är väl det man gör nuförtiden. Dagarna bara flyger förbi och känns som om man gör ingenting på nått vis. Lite besök hinner vi ju också med. Jag har gått ner 10 kg men har ju också en del kvar, typ 15-20 kg om man får önska. Men det krävs nog en del jobb. Just nu hoppas jag att amningen ska hjälpa till att tappa lite. Nu ligger tösen och myser hos pappa medans jag ska försöka hinna med den dagliga dosen av surfande. Det ska man vara glad om man hinner. Man gör det i 190 km i timmen om hon nu skulle vakna för då är det mat som gäller. Ellen drömmer jättemycket i sömnen. Ha det underbart i regnet sóm vi har här i skåne.

STOR KRAM

2010-06-07 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0