Kärlek.

Vincent sitter i babysittern och gurglar som vanligt.
Gick upp för han verkade ha ont i magen men icke, han vill vara vaken och snacka massa gojja :)

Vi var ju på bvc igår och det gick jätte bra.
LillFisen har gått upp 895g på 2veckor så nu väger han 4465g!
55cm lång har han blivit också, duktiga han.
Han bajsade ner hela skötbordet på bvc också haha.

Annars tog vi det bara lugnt igår.
Vincent spydde en hel del så jag luktar kräks?

Ska ta och äta frukost nu för magen skriker som vanligt.
Äter ni också mer när ni ammar?
Då menar jag typ MER.
Härom dagen efter middagen så åt jag en tallrik gröt.
Sjukt.

Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej. Trillade in på din sida. :) Grattis till pojken! Så söt!



Jag äter nog inte mer när jag ammar, men jag har hört mååånga som säger att de är hungriga allt jämt när de ammar.

2010-06-23 @ 12:46:04
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

Åååååååh babykräk!

Jag vill också lukta babykräk och skratta ihjäl mig när tuttarna sprutar hejvilt i hela pluttfises fejs och försöker fånga strålen =P



shit asså, jag vill också!!!

2010-06-23 @ 21:42:48
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: J

4485 vägde han.. rätta till

2010-06-25 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0