Regn, regn, regn! =)

Jag är nog den enda som gillar när det regnar?
Slipper bli så svettig då.

Inatt har vi sovit SUPER.
Jag la mig och somnade vid 22 och så gick jag upp elva nu på förmiddagen.
Vincent har ätit ett antal gånger men inte alls varit lika snuttig som de andra dagarna.
Nappen vill han absolut inte ha när han sover så - inga problem där inte!

Jag har hunnit dammsuga vardagsrummet som jag inte hann sist men körde även en snabbis i de andra rummen.
LillFisen sover ju gott så det är skönt att passa på att göra alla andra saker.
Dock måste man göra dem i full speed för att man ska hinna med det mesta men, som ni alla vet så gör det inte mig något.

Jimmy är påväg för att möta sin mamma som ska komma hit själv för första gången.
Hans fader jobbar så vi tänkte låna modern ett tag.
Alltid kul med sällskap.

Ah vet ni vad?
Min bästa vän och sambo har kommit hem med sin son nu.
Vi längtar och ser fram emot när vi ska träffa dem.
Har bestämt att mötas på en promenad första gången. Vi kan ju gå lite längre eftersom att jag inte har speciellt ont någonstans så, S slipper trötta ut sig! :)

Och en sak till.
Drömde i natt att jag skulle föda ett till barn men oj, jag höll det inne för jag hade ju precis fött Vincent 2dagar tidigare.
Barnmorskan såg mina stygn och sa då att jag skulle förbereda mig på att spricka i anus.
Jävla kärring tänkte jag och grät som om någon i min närhet skulle ha dött.


Sen skulle jag gifta mig med Jimmy.
Han hade sagt till prästen att inte prata en massa onödiga saker så under hela vigselakten sas:
"Tager du Lina till bla bla bla?"
Inget mer.
Sen såg jag Daniel och Viktoria.

Sjuka drömmar alltså!

Nu ska jag gå och titta på min lilla gofis som ligger och knorrar i sin säng.
<3


Denna look kör han ibland när jag säger puss.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ha en trevlig dag med lillfisen. Han är för underbar

2010-06-11 @ 14:05:15
Postat av: Natalie

ÄLSKA REGN! Ha ha! Jadu nu får h*n allt se till att komma snart, annars blir jag tokig! Din lille prins är ju inte dåligt sööööt :) Hur blev det nu, blev du igångsatt?

2010-06-12 @ 14:26:56
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0