Sån bra dag!

Varit med Sarah och Wilmer hela dagen.
Åkte till Babyland och handlade en Tummen grej att hänga på vagnen samt ett nytt parasoll.
Kom hem till mig och åt lunch bestående av kycklingsallad - asgod!
Traskade till centrum och tog en glass.
Ammade även i amningsrummet, kors i taket!
Köpte jätte fina rutiga shorts till Vincent som han kan ha på midsommar och en tunnare filt att hänga över vagnen när solen skiner på lillfisen.

Båda är lite trötta. Eller inte Vincent för han snickesnackar en massa i babysittern.
Jag är trött.

Hoppas er dag har varit lika bra som min! :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Den var tydligen inköpt på IKEA men jag vet inte när. Syrran har tre barn och äldsta är fem så den kan ju ha köpts för ca fem år sen.. skitsmart är den dock då man lätt kan ändra höjd på den genom att batt dra isär "benen" mer eller mindre.

2010-06-24 @ 11:19:36
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Ulla

Bildbevis krävs när d skriver att du ska ha KLÄNNING och LILA strumpbyxor!!!

2010-06-25 @ 14:47:25
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0