Tisdag morgon!

God morgon.
Natten har gått super men mina bröst blir bara hårdare och mer fyllda och Vincent får inget tag.
Skulle amma i morse men det bara sprutade så jag pumpade lite innan.
1dl på 2minuter.
Bröstet blev genast mjukare och phu, vilken befrielse.
Förstår inte hur de kan bli så på bara en timme. Har ju slutat pumpa men det var en vecka sen nästan så, brösten har redan typ ställt om sig.
Aja, jag får väl pumpa ut innan annars kommer Vincent strejka.

Brösten är som egna personer nu.
Kommer det en vind pust så börjar de rinna.
Sätter jag på TVÄTTMASKINEN så sprutar det!
Tänker jag på amning så börjar de rinna.
De kan liksom aldrig vara nöjda och inte släppa ifrån sig av den värdefulla maten haha.
Tacka för ilägg!

Idag ska vi ta en promenad till hässelby.
Ska skriva under faderskapet osv så vi tar en promenad dit.
Får räkna med 30min+ när jag är med så vi kommer gå i tid.
Skönt att vara ute på dagarna alltså. Det värdesätter jag nu!

Aja mina vänner.
Nu ska jag ge Vincent lite mer mat.
Magen är bättre idag iaf vilket är skönt!
Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0