Vakna! =)

Inatt vet jag inte vad jag gjorde eller vad jag drömde men av någon anledning gav jag Vincent mat 01:15.
Han brukar ju sova längre än 1 innan han vill ha mat så jag måste drömt att han skrek.
Upp 05, upp 07:45 och nu sitter vi här.
V halv sover men jag tänkte passa på att äta frukost redan nu.

Idag ska vi till J´s föräldrar på eftermiddagen.
Sova där för vi ska spendera midsommar ihop med hans mamma.
Skönt att komma bort lite från förorten.
Iof trivs jag här. Området, skogen och allt men, det är ju en lägenhet.
De bor iof också i en lägenhet men har både baksida och framsida så, inget man tänker på.

Ska försöka hinna med att platta håret idag också, tills i morgon.
Väskan är nästan packad iaf.
Massa extra kläder och set till Vincent.
Jag vill ju att det han har på sig matchar så han inte ser ut som en liten tok så, allt är noga genomtänkt in i minsta detalj! =)
Jag ska ha klänning på midsommar. Och LILA srumpbyxor. Min käre sambo gillar inte att jag alltid har svart på mig så han köpte dem. Måste ju använda dem så, de får bli till en gul klänning med lila blommor på.
Undrar hur jag kommer känna mig haha.

Aja.
Frukost!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0