Vi har skrimmat.

Eller inte jag och pappa J utan Vincent.
Han gillar faktisk att bada den lilla gofisen! <3

Idag har vi tagit en liten promenad också vilket var skönt, bara jag och Vincent.
J vilade lite på soffan så, 30minutare för mig iaf.

Huvudet känns bättre men jag är otroligt trött i kroppen.
Kanske första förkylningen kommer eller börjar jag slappna av lite i kroppen och känner att tröttheten har smugit sig på?
Jag brukar iof alltid bli trött på dagarna.
Gravid som ogravid, mamma som ej mamma så. Jag överlever!

Nu ni.
Här får ni en bild på en alldeles nyskrimmad Vincent.





Kommentarer
Postat av: tilda

så mysigt! :) fin han är <3

sv: kan tänka mig det ;P han va ju säkert lite större än emilia? men om de gick fort så slapp du smärtan så länge iaf :) hoppas ni får en mysig snart på sommaren nu tillsammans... kramkraam

2010-06-09 @ 20:04:26
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

hehe ok (; Ja de e lika bra o göra som ni känner, det är alltid bäst så (;

2010-06-09 @ 21:30:54
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Nikolina - gravid v.35

Åhh, han ser så mysig ut !!

2010-06-09 @ 22:41:27
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åhhh myys vilket långt hår han har helt underbart. Minns du när vi var yngre och du pratade óm dina framtida rödhåriga barn hahaha jag tycker att han ser blond ut än så länge men kanske har fel. Han är gudomlig gumman. Många pussar och kramar!

2010-06-10 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0