Vincent myser i babysittern.

Har lånat en babysitter en av kompis och Vincent ligger just nu i den och myser.
Han ligger i den någon stund om dagen och han gillar det.
Titta på mamma, titta på fiskarna, titta på pappa.

Idag tog vi en promenad till hässelby för att skriva på faderskapet.
Gick typ 13 och kom hem runt 15. Lång promenad alltså med ett stopp på 20min.
Skönt att ha det mesta i pappersväg avklarat!

Fisens mage verkar vara lugnare idag också.
Jag gav han faktiskt några droppar igår kväll men det är det enda, inget mer.
Han rapar mer, fiser mer och ja, han ligger inte som en boll längre.
Jätte skönt att det blev bättre och jag hoppas det fortsätter så. Vill ju inte att min lilla stjärna ska ha ont.

Och så till bröna.
Jag har haft koppar i större delen av dagen och snart är vi uppe i 2dl.
De är i full gång med produktionen men jag hoppas de går lite tillbaka.
Det var inte skönt att knappt kunna ligga på magen i natt.

Jaja mina vänner.
Ska roa min vakna bebis lite.
Han ligger och tittar med sina stora blå och snackar för ja, han har börjat göra ljud! :)

Tjing.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad mysigt det låter!

2010-06-15 @ 21:02:52
Postat av: Tova

Haha, det tycker jag är det jobbigaste med amningen, att man aldrig kan ligga på mage och sova och att man måste ha en handduk i sängen jämt :P

Men annars älskar jag det!



Skönt att lillens magont blivit bättre, känns nästan som ALLA bebisar måste gå igenom det där, usch...

2010-06-15 @ 21:11:09
URL: http://trasslet.se
Postat av: den där Elin & Familj

om ni ger med flaska...köp dr browns flaskor. Finns på babyland, lite dyra men helt klart värt det!!! Superbra och de sväljer inge luft = inga luftbubblor i magen (=

Postat av: den där Elin & Familj

Länkjävel (muttrar)

2010-06-16 @ 00:19:59
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0