Ännu en bra dag är slut.

Gick upp i morse och sen mös jag runt tills att jag skulle åka till SÖS.
Träffade M vilket kändes mycket bra.
Vi har faktiskt en hel massa att prata om plus att det är bra för mig.

Satte mig på tunnelbanan hem och njöt av vädret som faktiskt har blivit otroligt behagligt.
Dagen till ära så plockade jag faktiskt fram min kappa.
Ville inte ha min tjocka jacka i den fina vårsolen.
Var inte super varmt men det var inte speciellt kallt heller. Solen värmde!

Kom hem, åt mat med min käre J och sen åkte han till jobbet.
Jag har satt på mig lite myskläder, druckit kaffe och läst tidningen.

När jag sitter vid datan brukar alltid lilla katten komma och vilja mysa i knät.
Hon traskar upp i soffan, över databordet och ner i knät.
När hon väl är i knät så börjar hon trampa som de flesta katter gör.
Tror Bönan är van vid det här laget!!

Magen är ju inte den hårdaste upptill heller så, hon sjunker ner en liten bit varje gång haha.
Sen har hon blivit så himla pratsam. Står man och pratar till henne så svarar hon på varje sak och ja, går man bara förbi henne så jamar hon.

Vår lilla tokkatt <3

Aja, inget mer lär väl hända idag förutom att tvätten ska hängas och disken ska plockas in.
Pussla?
Har kommit på att jag måste lägga klart pusslet innan den 22/3 eftersom att den veckan ska jag köpa tyg som jag ska sy lakan osv till Bönan.
Kan ju inte komba pussel och symaskin så - bli klar är målet!

Nu - Kaffe.
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0