Är du?

Whopido, jag är typ fashinerad av att jag har så långa naglar.
Sjukt.

J är påväg till jobbet och jag ska vika tvätten.
Ny maskin ska igång och sen ska det diskas.
Det måste ju nästan vara mina dagliga sysslor?
Tvätten och disken.

Men idag ska jag inte städa, idag ska jag pyssla lite med Emilias album.
Sätta in korten hon fick på 1års dagen och sen kanske fixa lite i ett par lådor.
Det kallar jag inte att städa, det kallar jag att organisera.

Först måste jag nog få i mig lite lunch.
Vad sägs om pasta med ost/ skinksås?
Jooo juste, måste leta efter något gott recept sen som jag ska handla ingredienser till.
Vill ha något fettigt.
Tips?

<3


Btw: One Republic - All the right Moves

Kommentarer
Postat av: Ulla

Snickerskaka!!!

2010-03-21 @ 13:45:57
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Ulla

SNICKERSKAKA!

2010-03-21 @ 13:46:47
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0