Dolph Lundgren och mycket annat.

Han och jag var ett par i natt coh drömmen var helt sinnes.
Stora korvar som gömdes i en diskho, spela spel och jag vette fn vad alltså.

Somnade iaf senast 22 igår och vaknade vid halv 9, skönt.
Inte för att jag känner mig utvilad utan för att jag har sovit under den tiden jag gillar att sova.
Inte för sent och inte för tidigt!


Selma har varit jätte duktig under natten, tror jag iaf?
Hon har kommit in och lagt sig på mig några gånger men det brukar hon ju göra.
Kragen sitter på och hon verkar förstå att den måste sitta där 9 dagar till.
Duktiga men otroligt vilda kisse, du ska ta det lugnt!
Nu ska hon tydligen in i sin smala lektunnel med struten på huvudet, grejt!


Idag blir det iaf till att träffa pappa och sen kanske smita förbi banken.
Måste göra nytt leg.
Förstå vad pinsamt att gå in i en fotoautomat själv för att ta kort? Och jag är en sån som börjar skratta när jag fotas. Ska jag då sitta inne i en liten kub och skratta för mig själv? Pinsamt!
Får väl sminka mig och sånt utifall att jag skulle göra ett.
Måste ha ett nytt typ nu för de tar väl 3veckor innan man får det?
Bör ju då göra ett snarast eftersom jag hade tänkt föda barn i maj men vadå, de lär ju inte stoppa en ändå haha.
- "Nej, du har inget leg, du får åka hem igen!", bm
- "Men jag ska ju föda!!!", L
- "Ehh, gör leg och kom tillbaka!", bm


Idag ska iaf en del kollegor ut och äta men jag har verkligen noll,noll lust.
Varken A eller M följer med och då blir det inte spec roligt för mig.
Ska vi prata Hem Till Gården eller pensionen?
Nej, jag håller mig till ett möte med min far :)


Nu - sminka mig lite.
Ha en bra dag i kylan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Själv drömde jag att A o jag var ute och köpte tyg till --- slipsar! ????

2010-03-02 @ 15:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0