Emilia - 1år har gått! <3

Idag känns det faktiskt lite lättare, på ett underligt sätt alltså.
Ett år sen vår Emilia föddes.
Ett år sen jag fick uppleva det bästa som hänt mig.
Ett år sen vi träffade världens bästa barnmorska - Åsa.
Ett år sen vi såg att Emilia verkligen var lik oss.
Ett år sen jag insåg vad oändlig kärlek är.

Hon är verkligen en utav sakerna som gör mitt liv värt att leva för.
Kanske låter konstigt men utan Emilia skulle inte Bönan kommit, föhoppningsvis för att stanna.

Jag lever Emilia, jag andas Emilia, jag tänker Emilia.
Allt jag gör, gör hon med mig och så kommer det fortsätta i all evighet.

Det är klart att det känns jobbigt men, denna dagen var mycket bättre än gårdagen.
Så var det förra året också.
Jag finner mig i att det är som det är och försöker fortfarande göra det bästa av situationen. Iof kan jag inte göra annat men. Jag tycker väl fortfarande att det är sjukt orättvist.


Idag kommer Sarah på fika på fm och min bror kommer på em.
Kanske tar jag bild på födelsedagskakan?
Det blir morotskaka - den är orange - Emilia hade oranget hår haha.
Visst är vi finurliga?
<3






Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen och gravid med syskon

Grattis till er finaste Emilia idag på ett års dagen!

Och grattis till er..!

2010-03-04 @ 10:34:27
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Grattis Emilia på din 1årsdag :D

2010-03-04 @ 10:50:32
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

grattis i efterskott lilla emilia <3

känner igen att man försöker va stark och det är bra.. dem kommer alltid finnas med oss oavsett hur våra liv ser ut :) krampådig

2010-03-04 @ 14:57:26
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Micaela

Grattis Emilia så 1årsdagen önskar tanten borta i älta (med huuuuuus);)

2010-03-04 @ 16:52:02
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: sara

Grattis lille tjejen:) pussa från mig och liam

2010-03-04 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0