Härliga promenad.

Gick förbi stallet och ut på det stora fältet som ligger nära.
Vi gick inte alltför långt men var iaf ute 1,5timme.
Kan inte påstå att vi gick så himla snabbt men, en promenad kan man iaf kalla det.
Jätte skönt!



På bänken drack vi kaffe som jag tog med mig :)

Annars idag då.
Jimmys pappa fyller år så vi ska åka dit på fika.
Blir till att ta regionaltåget både dit och hem då jag inte gillar det vanliga.
Rtåget går dessutom mycket snabbare, det är bekvämare och det är mer normalt folk på de tågen.
Vi får passa på att åka i tid dock innan alla ska hem från jobbet.
Det ska bli kul att träffa hans päron lite, var inte igår direkt.
Sist när han träffade dem hade jag för ont och orkade inte åka så. Men idag.
Får se bara vad jag ska ha på mig.

Aja, nu ska jag sminka mig lite så jag inte måste stressa sen.
Eller ska jag vila 1timme först?
Aa jag tror mer på vilandet.

Vi hörs senare eller ikväll.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: tilda

de e lugnt.. man kan ju inte ha koll på allt ;P

jag har faktiskt aldrig fixat mina naglar så med en riktigt manikyr.. har alltid haft jobb där man inte kan ha sånt. men man får väl ta o testa de ngn gång.. annars e ju alltid lite massage uppskattat :) kram

2010-03-18 @ 14:19:28
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0