Hej fis.

Igår orkade jag helt enkelt inte blogga.
Super trött och hade fullt sjå med att hinna allt.

Var hos BM på morgonen och allting såg bra ut.
Ska göra en glukosbelastning dock för att se så jag inte har grav.diabetes.
Hon trodde inte det men sf måttet har vuxit mycket på sista veckorna så, det är en sak de gör då.
Åkte till sös sen för att prata med min M.
Gick bra som vanligt och sen åkte jag hem till mamma.
Hämtade kläder hos Ulla och ja, somnade gott efter en lång dag.
Jo, vi tittade igenom alla Emilias kläder och jag la fram det som ska hem först.
Kändes bra att titta på det men, lite tugnt då vissa saker inhandlades dagen innan hon dog.

Upp 08:37 i morse för att äta frukost.
Åkte till Sickla och köpte kaffebryggare, tyg och ... inget mer.
Ska ju storhandla med mamma och J sen så, det fick räcka.
Eller jo. Fläktfilter men aa, det räknas inte för det är ingen kul sak haha.

Nu sitter jag iaf här med en kopp kaffe.
Extremt trött men ska försöka hålla mig vaken.
Ska bli skönt att komma hem sen efter min minisemester, komma hem till Selmisen.
J berättade igår att Selma gick mellan dörren och fönstret och jamade massor.
Jag vet att hon saknade mig :)

Snart blir det lunch med moster här hemma.
Pannkakor.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0