Hej klarblåa himmel.

Igår kväll satt vi och tryckte framför Stieg Larssons filmer.
Såg 1a och sen var vi ju helt enkelt tvugna till att se den 2a.
Sen sa det stopp, iaf för mig. Jag somnade efter 2a filmen vid 0200 men, jisses vilka bra alltså!
Innehöll ju verkligen allt som man vill ha i en film så, jag ska se 3e nu eftersom J redan sett den.

Sen ska jag vänta tills att klockan blir 12 då jag ska dammsuga.
Har betydligt mer energi och lust idag vilket känns bra, hade stupat annars.
S och jag ska inte alls på promenad innan hon ska jobba för vi alla vet vad som händer om man promenerar med ont i ryggen INNAN man ska jobba?
Sarah ska nämligen jobba ikväll och ja, vi skippar promenaden.

Hmm jag måste ta mig till centrum idag?
Skicka tillbaka skorna för storleksbyte och sen handla bröd, mjölk och lite annat gott.
Vi har verkligen ingen mat hemma. Iaf ingen som man "Woooooow, det där är jag sugen på".
Trisst.


Nej vet ni vad?
Nu ska jag öppna balkongdörren så vi får in frisk luft, jag ska sätta på kaffe och sen titta på
"Luftslottet s
om sprängdes".

Vi hörs senare, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0