Hej Söndag.

Idag sov jag vidare när J hade gått till jobbet och jag sov faktiskt till halv 10.
Super skönt att sova lite mer in på dagen.
Annars har jag väl inte sovit så kanon på natten.
S u c k.

Idag händer ingenting.
Jag ska fortsätta med pusslet och dricka kaffe.
Synd att det inte är måndag för annars hade jag sett fram emot kl 13.
Då kommer posten haha.

Ska sätta på en tvättmaskin tror jag?
Och kanske ringa M och säga att det snart är dags för pajbaksplanering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: M

Oh my, hur ska jag hinna ULLA?! jag har ett heltidsjobb PLUS bloggjobbet, jag pallar inte!jag får stressmage!Oh my oh my, ska nog ta och lägg ain mig på "vilohem" ett par dagar.Inte alltid lätt att vara känd bloggerska tex i fredags när vi var på bio var det massa som kom fram och ville att jag skulle skriva autografer på deras biobiljetter. SUCK:

2010-03-07 @ 11:24:36
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0