Hör och häpna.

Jag vaknade 10:53!!
Okej, jag vaknade 09:12 första gången men jag orkade verkligen inte gå upp.

Går kvällen sög.
Jag grät för allt, pajen jag bakade blev inte bra och nej, allting vart bara fel.
Ingenting att ha på mig heller så idag ska vi till centrum och köpa mitt ett par thight och kanske en kjol.
Kjolen kommer jag ju även kunna ha efter grav då det bara är att ha tunika över.
Perfekt.

Fint väder idag iaf, det gillar jag.
Synd bara att jag verkligen är trött och har ont i huvudet och halsen.
Kan bero på att var var både arg och ledsen igår så mina batterier laddades ur fullständigt.

Om jag sovit bra?
NEJ, VERKLIGEN INTE.
Jag vaknar om och om igen.
Antingen är det höfterna eller så är det svetten, eller så är jag ledsen eller något annat.
Jag är totalt slut i kroppen men vad ska jag göra?
Låsa in mig i källaren och tvinga mig att ha både ögonbindel och öronproppar?
Jag vaknar av minsta lilla.
Varje lampa som tänds, även om det är i huset brevid.
Varje liten nål som tappas på golvet.
Suck, jag vill sova en hel natt, det är jag värd innan Bönan kommer.


Aja, nu kaffe.

Kommentarer
Postat av: Tova

Usch vad jobbigt att du inte får sova ordentligt :/ verkar ju tyvärr vara extremt vanligt bland gravida, själv hade jag turen att få sova som en stock, haha... (när jag inte väcktes av alla äckliga kramper i benet!!)

2010-03-16 @ 21:40:55
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0