Idag är det fredag! :)

Jag som verkligen fått för mig att det var fredag igår?
Satt och väntade på "Solsidan" men det började aldrig.
Bra jäkla virrig alltså.

Har varit uppe sen kl 09:00, ätit frukost, satt på tvättmaskin, fixat i köket och bäddat sängen.
Väntar på att S ska ringa (15min sen!! haha) för vi ska ta en promenix senare i det fina vädret.
Tänkte kolla om vi kan gå förbi Emilia.

Funderar på att painta mina naglar i den sexiga svarta färgen.
Visst kommer jag se blek ut men, orka bry sig?

Och så till Bönan.
Vecka 30 nu och ja, det närmar sig.
Runt 8v kvar nu så, jag längtar som bara den, det går inte att beskriva.
Har varit gravid i lite drygt 18 månader och nej, det har inte varit en barnlek.
Det har varit en prövning för alla parter men - vi har klarat oss rätt bra ändå.
Om det bara kunde bli maj nu.
Låt mig föda barn.
GOOOOSH, jag orkar inte vänta!
Bönan sparkar för fullt på revbenen och jag kan knappt sitta ner utan att jag får mig ett par bra tjongar.
Rutinerna har jag rätt bra koll på och än så länge trivs jag med dem.
Sova, sova, sova på natten.
Sparka, sparka, sparka på dagen.
Älskade du.

Nu ska jag ringa min apfis och se vad hon gör.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hej



jag kan säga att du får vänta ett tag till på solsidan. inget idag pga final i lets dance.

ha en trevlig helg

kram

2010-03-26 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0