Ja men jisses.

Upp 07:20 för att borsta bissingarna.
Kommer till vc där jag står i kö, FEL kö. En kvinna visade mig vart jag skulle men det var fel.
Otrevlig gamal kossa vid receptionsdisken - byt jobb.
Träffade en bekant som var där med sin dotter, det var väl morgonens höjdpunkt.
Kom till rätt lab tillslut och drack den där lösningen.
Dålig drinkmix smakade den men, svepte. Orka smutta i sig!
Satt två timmar och faktiskt så gick det fort.
Jag är rätt bra på att ha skittråkigt så jag klagade inte.

Gick för att byta ut mina leggings som var smuttsiga med hål i redan när jag köpte de.
Upptäckte det när jag kom hem men orkade inte springa tillbaka med en gång.
Idioten i kassan ansåg att jag skulle ta hem och tvätta de så, /"&¤)(#&"%¤, ut ur butiken och nästan börja gråta.

Träffade min man en snabbis i centrum innan jag gick till konsum.
93årig tant ansåg att hon inte orkade stå i kö och var otrevlig.
Snälla, vad är allas jävla problem????

Hem, ringde Libero och frågade om väskan man brukar få på bb.
Får den hemskickad sen eftersom de inte har de på sös.
Bra svar, det gillade jag.

Jo, sen ska jag klämma in att jag var och lyssnade på Bönans hjärta.
Ibland går inte psyket ihop med vardagen så, lika bra att lyssna annars hade jag mått skit.

Jaaaa men det var min otroligt braiga förmiddag.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Mikaela- Ung mamma till Hampus

haha men jag tror att dom nyss ställt dit den såg den förra veckan :) Jo jag mår bra mår illa lite då och då men de gör man ju när man är gravid :), vi var på akuten med Hampus igår för att han hade jobbigt att andas :( men vi fick en inhalator som vi kan andvända :) när de behövs :) hur mår ni då?

2010-03-30 @ 13:11:44
URL: http://familjemamman.blogg.se/
Postat av: Mikaela- Ung mamma till Hampus

Ja jag är bara i vecka 10 :P men de känns så konstigt för jag mådde jätte bra med Hampus men nu mår jag skit :(. Men vad bra att du inte hade grav diabetes :)när Hampus låg i min mage så sparakde han på mina revben de var inte kul:( när är de dags för dig att föda då?

2010-03-30 @ 15:09:32
URL: http://familjemamman.blogg.se/
Postat av: Tilda - Änglamamma till Liam

låter som du haft fullt upp... känner också så ibland att hjärnan inte riktigt hinner med i alla svängar om dan ;P

de finns verkligen inget värre än att vänta på sjukhuset :P hatar att sitta still och väänta ;P så all eloge till dig som pallar det (; hehe kramkram

2010-03-30 @ 17:38:28
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Mikaela- Ung mamma till Hampus

Ja alla säger de ingen grav är sig lik :P. Hampus låg oxå med huvudet neråt tidigt. okej vilket datum har du BF?

2010-03-30 @ 19:45:39
URL: http://familjemamman.blogg.se/
Postat av: Mikaela- Ung mamma till Hampus

1 november :) så de är långt kvar. Vad tror du de blir för något?

2010-03-30 @ 20:17:10
URL: http://familjemamman.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Åh, va e de för väska? Med blöjor, servetter o allt sånt eller?

Kram

2010-03-30 @ 23:18:47
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0