Kipp, Kipp!

Jag får ingen luft, inte på kvällarna iaf.
Denna bebis trycker rätt bra på allt som jag har innanför mitt skal.
Visst, jag gillar den men jag gillar inte det den gör haha.
Det är obehagligt!

Drömde en verklighetsdröm inatt.
Vi fick en liten Elise som var hur söt som hellst.
Skulle amma men till en början gick det trögt.
Efter ett tag fick vi båda grepp om det och då började hon trampa som katter gör för att stimulera mammans mjölk.
Wierd.
Sötaste bebisen dock <3.

Jojo, bytt lakan, dammsugit och torkat golven samt tittat på när J fixat i akvariumen.
Kan ni förstå att klockan är halv 1 och jag har typ inget att göra?
Måste hänga tvätten men det räknas inte.
Kanske måla ett par ramar svarta?
Jag ska iaf fixa lite med bilderna på datan för jag tänkte framkalla nya som vi kan sätta upp.
Oh shit, måste fota mig själv också på typ expert för jag måste fixa nytt leg.
Jag ska leta land och rike runt för att hitta en fotoautomat.
Någon som vet om det finns en i närheten av Vby?

Nu - ta ett äpple.

Kommentarer
Postat av: Micaela

sån dröm hade ju jag med för inte så länge sen, precis så där att bebisen "trampade" på bröstet.Mys.

2010-03-28 @ 13:18:02
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Mikaela- Ung mamma till Hampus

De finns en uppe i vällingby typ vid spärrarna :)

2010-03-30 @ 09:16:54
URL: http://familjemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0