MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTT!

Så har jag lagat god mat idag igen.
Thaigryta med fisk och nudlar.
As gott blev det, lite starkt dock men, jag överlevde!

Skruvat ihop en pall vi köpte från IKEA också men sen har jag typ inte hunnit mer.
J sover fortfarande så jag vill inte störa alltför mycket.
Blir lite så när han har jobbat natt, låter han gärna sova i tystnad. Får iof inte så mycket gjort då men jag har några dagar på mig haha.

Vad som står på agendan i morgon?
Tvätta en maskin och fixa lådan under sängen samt garderoben.
Ta en promenad med S och sen laga god mat till kvällen.

Föresten.
Kom en kille från "hyresgästföreningen" som pratade på om det mesta som de hade åstadkommit.
Han ville ju självklart att jag skulle bli medlem men jag sa att jag ville prata med min kille om det och att ekonomin inte var på vår sida just nu.
Han kom då på den briljanta idén (tyckte han själv då!) att jag kunde överraska J att vi hade gått med.
HALLÅ, det är 2010 och inte 1997!!
Om jag vill överraska min pojkvän så gör jag väl något roligare än att gå med i Hyresgästföreningen?
Jag skulle inte bli glad om J sa att han hade en överraskning till mig och så var det bara det.
Nej tack.
Dessutom vart denna kille irriterad över att jag ville tänka på saken så - schiiit på dig!

Kommentarer
Postat av: Malin & Lily

Hej! Läser din blogg varje dag! Är det okej om jag länkar till den från min blogg? Mvh Malin

2010-03-26 @ 01:41:06
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: Nikolina

haha, men gud..."älskling, I have a surprise for youuu"

2010-03-26 @ 06:23:39
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Är 1997 "retro"?

2010-03-26 @ 08:30:10
Postat av: mamma

Love this! Vilken överraskning den skulle bli, precis som om du bara skulle få den där tofsen... ja du vet ;-)

2010-03-26 @ 09:17:01
Postat av: Emma

Hejsan.

Jag följer den blogg varje dag och får mig många härliga skratt när jag läser :) haha.

Hoppas allt är bra med er.

Måste bara fråga en sak, Thaigrytan med fisk och nudlar. Du har inget recept på den ? Lät jävulskt gott :) haha.

2010-03-26 @ 16:02:09
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0