Meeeh?

Var vi inte snygga på bilden i föregående inlägg?
Det är ju jag och min barndomskompis Emelie.
Notera dockan också - min mamma gjort! :)


Jääh, annars håller jag och Selma på att fixa här hemma.
Eller snarare jag, Selma terroriserar mig mest så, har kastat vatten på henne några gånger mohaha.

Vikt in den rena tvätten, plockat undan lite och satt de blommande orkideerna i vatten.
Upptäckte då en orkidé som är fullt utslagen men bara har två blad?
Det händer väl inte så himla ofta att en orkidé blir missbildad?
Hmm, måste googlas.


Så ska den egentligen se ut.


Men så ser den ut nu.

Det är skönt att vara hemma och pyssla när man har orken.
Kan inte påstå att jag är speciellt sexig bara för jag har en för liten tröja.
Rätt ohett om jag får säga min mening.
Se efter själva vetja!

Ja Ulla, det är din gamla! ;P

JäppJäpp.
Ska fortsätta fixa lite nu så, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0