Middag och utåtstående mage.

Middagen står på spisen och puttrar, blir kyckling med cocosmjölk och lite godsaker.
J är och handlar läsk och bröd.

Känner mig helt trött idag. Kan bero på att Bönan pressar magen allt vad den kan utåt.

Haha vet ni vad jag gör på dagarna?
Jag går med tröjan/ linnet uppdraget och magen bar. Känns som att all min kroppsvärme går ut ur magen då vilket gör mig svalare.
Detta stämmer säkert inte men, rätt skönt är det.
Samma sak som om man stänger in huvudet i en mössa. Tar man av sig den blir man genast svalare.
Knasigt?

Aja, vi hörs nog senare.
Tjing.




Tack Sara för infon om Treggingsarna haha, fick lite klarhet! :)

Btw: Har snart ingen navel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0