Mmm frukost.

Är inte det de absolut godaste målet på dagen?
Tycker jag iaf!

Sovit konstigt i natt. Vaknat flertalet ggr och bara kollat runt.
Tur att jag la mig tidigt så att jag fick några timmars sömn iaf.

Jo, idag ska vi till specen på tillväxt UL vilket ska bli otroligt spännande.
Är det en tjockis där inne eller?
Hoppas även att de kan få in en fin bild denna gången för förra bilden var skit.
As dålig, behövde inte ens betala för den haha.

Aja, ska försöka få i mig lite kaffe samt ta järntabletten.
Vad var det jag sa?
Sovrummet blev en gaskammare efter bara en fis.
Blää.
:)

Kommentarer
Postat av: Tova

Oh, frukosten är definitivt det bästa målet på dagen tycker jag ;)



Åh vad spännande med ett till UL! Och haha, ja de där järntabletterna är inte att leka med :P

2010-03-12 @ 10:12:35
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0