Promenad till Emilia.

Sådär, nu har vi promenerat till fisens grav.
All snö hade smällt bort runt stenen och jorden var inte längre fryst.
Drog upp den lilla busken och satte dit en kruka med påskliljor ist, blev fint.
Ser fram emot när vi ska köpa nya blommor och plantera dit.

Och så kom det rådjur! :)



Juste. Köpte ju låda att ha under sängen på IKEA häromdagen.
Den går inte in under sängen, WTF?!
Visst, det går om man lyfter upp sängen lite och skjuter in den och jag tror jag kommer köra på det men ändå.
Orka byta låda. Jag lägger saker i den som jag kanske inte behöver i morgon direkt.
Så får det bli!


Annars då.
Ljumskarna är inte på min sida idag även fast jag suttit på bollen.
Värmedynan kanske hjälper?
Skönt att jag inte ska göra något imorgon iaf, hela dagen får bestå av att vila.
Om jag känner mig rätt kommer det inte fungera men jag kan väl försöka.

Aja, nu ska jag lägga mig i soffan och drömma mig bort till slutet på maj.
Kanske skulle sysselsätta mig med att göra listor? haha.
Jag är list galen och skulle kunna skriva en lista för varje dag.
En lista för varje dag jag ska skriva en lista för varje dag jag ska skriva en lista.
Tokig.

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej.

Hehe, ja det hör ju till när man har en mage i vädret. :) men det är ack så härligt. :)

Jo tack det är bra här, Lite små seg bara. Mathilda bestämde sig för att det va morgon 05:40 idag. haha, bara att gå upp och se glad ut. :)

Händer ngt skoj ikväll då?

Hehe, tack så mycket för receptet. :) Ska testa det nu efter påsk :D

Kram

2010-03-26 @ 16:56:55
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0