Prutt Prutt.

Ja men jag råkade städa lite mer så nu är det dammsugit.
Golven är också torkade.
Tvätten är hängd.
Disken inplockad.
Jag måste vara sjuk.
Tycker inte att det är rent ändå. Massa småsaker överallt.
Blä.

Jimmy säger att det ser ut som ett hem, att det bor folk här.
Jag tycker att de som bor där kan ha lite bättre koll på sina saker.
Haha, jag får sluta upp nu tror jag.
Manisk.



Ska värma på lite kaffe nu och sätta mig på balkongen.
Tjing.


Föresten: Visste ni att även fast jag inte skriver om Emilia hela tiden så andas jag henne?
Ni vet, jag lever henne.
Bara så att ni verkligen förstår det.
<3

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Inte sett så många bilder på dig men aa, lik det jag har sett iaf :) Skitsöt. Ser ut som en riktig troll unge!

2010-03-20 @ 14:47:34
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Therese

Så snön har försvunnit från balkongen nu?!

Trodde den skulle ligga till midsommar... De var juh en hel del ^^ :)

2010-03-20 @ 16:31:01
Postat av: Anonym

hej



vet vad du menar. känns ibland som om människor tror att livet är som vanligt och allt är glömt.

en vän sa till oss att vi skulle hitta en plats för Alfred i vårt liv. känns som om vi gjort det nu.det känns skönt på nått vis. vi lever ett "vanligt" liv fast med han i våra hjärtan och tankar. svårt att förklara men du förstår säkert.

härligt med sol hos er , här regnar der bara.

kram

2010-03-20 @ 21:05:54
Postat av: Raisa

hahaha OFTA man råkar städa XD herregud ja jag tror du är sjuk >.<

2010-03-20 @ 21:46:11
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Den dar Elin och Familj

ja gärna, vi har en säng till övers och du får gärna ta med ditt maniska stänande hit!!!!

2010-03-20 @ 22:37:15
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Raisa

hahaha vad bra XD eller jag vet iaf att jag känner mig sjuk om jag städar, det är ju inget man gör frivilligt när hela garderoben är golvet..typ >.<

2010-03-21 @ 12:33:29
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0