Skogalen.

Jag har smått tråkigt just nu faktiskt.
Ont har jag också för den delen så jag kan inte göra speciellt mycket.

Tvätten har inte blivit tvättad heller, vet inte om jag pallar.
Vill typ gå och sova men, jag vill inte somna för sent inatt heller?
Hålla sig vaken - jääääääääätte kul!

Vad ska jag göra för ngt då?
Kanske vore en bra idé att slänga lite skit men jag har inte så mycket skit som jag vill slänga så.
Får lägga den tanken på hyllan också.

Kanske titta ut vilka skor jag ska köpa?
Kanske beställa ett par?
Ekonomin suger men jag får väl ta av lönen som jag sparat, den som jag skulle betala in alltså?
Nu ska jag ju bara betala tillbaka en del av den så pengarna som blir kvar är ju bara ett plus.
Hmm. SVÅRT!

Jag vill annars ha Elins nya skor.
Håller tummarna till den dagen hon typ tappar sina ben eller liknande haha ;).

Nu - kika runt efter fräna saker att inhandla någon gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag är en riktig tjockis jag med haha Men det är väl som det ska antar jag :) Vi får trösta oss med att det faktiskt går övr så småning om ;)

Jag går in i vecka 30 på tisdag så det är inte så lång tid kvar nu... :)

När har du BF?

2010-03-07 @ 18:00:04
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0