Solen har gått ner.

Stängde precis balkongdörren.
Gud vad härligt att kunna ha den öppen samtidigt som solen skiner.
J har även fått bort nästan all snö på balkongen så nu kan jag börja planera i huvudet hur den ska snyggas till.
Färggranna blommor ska vi ha, mängder.
Självklart ska vi ha rosa blommor.
Kanske en och en annan solros?

Har ätit middag också så, är helt proppmätt!
Känner mig bättre i kroppen nu vilket är skönt. Idag ska jag sova tidigt och inte vänta på PSPCA på Animal Planet.
Är helt förälska i djurskydds programmen.
Jag gråter typ varje gång för djuren mår så himla dåligt.

Ligger massa tvätt på sängen som måste vikas in också.
J är på jobbet så jag måste göra det.
Selma kanske kan?
Not.

Aja, sätta på kaffe nu och sen kanske få ihop lite mer av pusslet.
Det går framåt faktiskt även fast det inte känns som att jag sitter och gör det alls.
Enda nackdelen är att varje gång Selma hoppar upp på bordet så går lite sönder.
Pööh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0