TillväxtUltraljud.

Japp, vi var på SÖS tidigare idag för att se så att Bönan växer som den ska.
Det kan vi LUGNT påstå att den gör då den gått upp över 0,5kg på två veckor och beräknas väga 1330g.
I denna vecka förväntas bebisarna väga 1073g så, Bönan mår alldeles utmärkt!
Om den följer kurvan som den gjort nu så har vi en bebis på 4,8kg i v40.
Jag känner mig alltså därför ännu lugnare om jag blir igångsatt för då vet jag att B klarar sig utanför.
Härliga du, jag längtar ännu mer <3
Pratade även med min läkare som bokat in ett tillväxtul i v35 också, så himla skönt. Det gör ju att man har modet uppe och vet att de håller koll även då!
Plus att vi får veta hur stor B är då och jag hinner förbereda mig lite mer för en stor bebis.

Varit på bio också och sett Farsan.
Var mycket rolig när den var kul och ja, tråkigt ledsam ibland.
Bättre att ladda ner än att se på bio tycker vi!

Nu är jag super trött så, ska spela bilspel och sen sova.
Hörs i morgon.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0