Treggings?

Hmm. Bläddrade igenom HM´s katalog som jag fick hem för ett tag sen.
Det fanns Leggings och Treggings?
Vad är treggings och vem uppfann dem?
Skit dåligt namn.
"Idag har jag på mig mina nya treggings!"
Orka komma på nya namn till vanliga kläder. Jag mena, Tisha, tee och allt sånt -ur larvigt!
Jag ska nog gå och köpa mig ett par treggings och se om det är ngn skillnad på dem och leggings.


jahopp, iaf.
Kaffet är på och jag är trött.
Somnade faktiskt på soffan. Sov typ 1timme om inte mer.
Skönt.
Vädret är inte det roligaste idag så ska väl försöka göra ngt vettigt inne ist.
Igår var ju en såndär super mysig dag med promenad och ute fika.

Nu ska jag dricka kaffe och vänta på mitt vadagliga nöje.
Posten kl 13:00.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: sara

Treggins är leggings med fickor :)

2010-03-19 @ 16:42:58
Postat av: Den dar Elin och Familj

hahhaha jag veeeeeeeeeeeeeeet, så mobbat!!!

Idag när jag handlade present till min bror säger hon i kassan 'en tisha, ett par glajjer o en bag'.

Vad är det med tisha??

Det låter fan superlarvigt! hahaaa

2010-03-19 @ 20:58:38
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha.. det finns nåt som heter jeggings oxå;)

2010-03-20 @ 14:53:24
URL: http://enprinsessasbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0