Vad har jag gjort?!

Haha seriöst.
Vad har jag gett mig in på?
Började fixa i stora garderoben och flytta på saker, rensa och sortera.
Nu har jag en del och J en del.
Men alltså, jag visste ju inte vad jag gav mig in på när jag började.
Det poppar upp sak efter sak som måste få ett nytt ställe att vara på. Klädesplagg efter klädesplagg som antingen ska slängas eller sorteras i klädinsamlingen.
Iof är det väldigt skönt att ha det gjort då jag har haft lite ångest att jag aldrig blir klar eller börjar.
Nu kan man gå in i garderoben - härligt!!

Vita byrån vi har i sovrummet är också tömd och den ska fyllas med Bönans kläder.
Väldigt skönt att ha det klart också med tanke på att det inte är alltför lång tid kvar.
<3



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0