Vädret är lovely!

Vaknade vid 09:21, exakt samma tid som igår.
Frukosten ligger i magen och jag funderar på att hoppa in i dushen.
Mitt hår är väl iof prio 1 då det är lika platt som en blöt disktrasa, suuuuuuck!

Idag står "pratamedmindiakon" på agendan och jag ska åka runt 12.
Ska bli skönt att komma ut lite, har inte alltför ont i höfterna heller så. Hoppas jag klarar mig idag!

Sen blir det väl till att åka hem, diska, plocka undan och bara mysa runt hemma.
Jag gillar att vara hemma.


Hmm, ska väl försöka hitta något att ha på mig nu men det kan bli svårt.
Vi kom fram till igår att jag blivit rätt stor på rätt kort tid.
Kan förklaras av de små bristningarna jag har på höfterna?

Aja, in i duschen nu iaf.
Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0